Op 1 januari verdeelt de Postcode Loterij maar liefst 48 miljoen euro in 9 postcodes.
In december verovert de Postcode Loterij met een opvallende cross-mediale campagne Nederland om zoveel mogelijk loten verkopen. Quinty Trustfull is het gezicht van de campagne. Er is gebruik gemaakt van storytelling als transitie tussen de formulieren in de actiesite. Je wilt weten hoe het afloopt. Als gimmick is er in deze decembermaand gekozen voor een sneeuwbol. Deze sneeuwbol geeft het gevoel van een winnaarswereld. Hoe verder in het bestelproces, hoe meer dwarrelende cheques en golddust. Quinty tikt tegen het glas, wijst en kijkt naar het formulier: „Vul dan in! Toe dan.. ja!” Na het invullen van het formulier is er een explosie van golddust. De bol wordt nu vastgehouden door een lachende Quinty. Hartelijk dank!
Werkzaamheden: look & feel, design actiesite. Concept take-over in samenwerking met MediaMonks. Postcode Loterij, 2011.